Ford проти Ferrari

Війна машин: Ford проти Ferrari

Вражаюча історія запеклих перегонів: Ford проти Ferrari. Замовити елітне авто у Львові можна за номером телефону:

Кожна відома фірма чи популярний бренд так чи інакше має прямих конкурентів. І чим запекліше є їхнє суперництво, тим вищі рейтинги отримують обоє. Чи продаєте Ви їжу, а чи – виробляєте авто, Вам слід ретельно вивчати своїх «побратимів» по бізнесу. Хто зна… Можливо вони вже на крок попереду.

Однією з таких історій у світі автобізнесу є історія суперництва двох знаменитих автобрендів – Ford і Ferrari. Їхня війна за право першості на світовому авторинку стала приводом для поширення багатьох легенд. Ба більше, про сварку №1 між Ford і Ferrari писали в газетах ще добрих 50 років після її завершення. А згодом – зняли кілька фільмів. Найцікавішою кіно-картиною, звичайно ж, є біографічно-спортивний фільм 2019 року, відзнятий Джеймсом Менголдом, під назвою «Аутсайдери».

Що ж сталося в реальному житті між творцями Ford і Ferrari?

Якщо коротко описувати, то почалося все з того, що в 1963 році Генрі Форд II захотів придбати Ferrari. Такі наміри обурили італійця Енцо Феррарі – батька славнозвісного авто. Гордий і вольовий Феррарі «злився»» на внука Генрі Форда аж цілих 10 років!

А хвіст цієї «риби» тягнеться ще з далеких 1960-х років. Тоді в Америці більшість людей вирішила прощатися зі старими-надійними автівками, і придбати собі ліпше авто, скажімо – спортивне. Довгий поствоєнний стрес «подарував» американцям неабияку жагу до чогось нового, розкішного, відв’язаного. І такою «терапією» стала любов до спортивних машин.

Відтак 1962 року автокомпанія Ford вирішує випустити першу спортивну машину. Розуміючи, що продажі її автівок падають, а недавно випущена аля-міська модель Edsel є непопулярна серед населення, Ford кардинально змінює вектор свого автовиробництва.

І тут появився легендарний Mustang Якокка…Хотілося б. Але ні. Перед виходом цього славнозвісного спортивного автокару і сталася відома сварка автомагнатів Ford і Ferrari.

Як Ford хотів наздогнати Ferrari.

Вся проблема була в тому, що в авторозробників компанії Ford на той момент не було жодного проекту спортивного автомобіля. І керівництво Ford, в особі Генрі Форд II, не придумало нічого кращого – як просто купити Ferrari в італійців. А що? Енцо Феррарі і так виробляв свої спортивні машини тільки для того, аби фінансувати створення моделей для треків. Чому б і ні, здавалося…

Сподівання і плани Генрі Форда II були реальними і помаленько просувалися вперед. 1963 року, подолавши дистанцію в 1-місячні переговори, автовиробники Ford і Ferrari, здається, домовилися. Пішов перший транш від «Форда» у розмірі $ 10 млн за компанію «Феррарі» і всі її активи. Справа рухалася до логічного її завершення. А ж тут Феррарі догледів у договорі, що його партнер буде контролювати весь бюджет виробництва спортивних авто. А це тягнуло за собою повний контроль над всіма рішеннями, які стосувалися гоночної команди Ferrari.

І Енцо Феррарі різко передумав. А своє рішення про розірвання контракту аргументував приблизно так: «Я ні за що не погоджуся на такі мерзенні умови. І не піду на угоду з мерзенною компанією, яка виробляє мерзенні автомобілі на мерзенній фабриці». В додачу, запальний італієць ще особисто образив нащадка Генрі Форда, сказавши, що той не гідний носити навіть одної букви з імені свого діда. Ба більше – Енцо «на зло всім ворогам» продав контрольний пакет акцій Ferrari італійському автобренду Fiat.

Ображений Генрі Форд-внук вирішив відімстити італійцю. І він був налаштований надсерйозно. Мета ж його була – створити такий спорткар, аби Феррарі кусав собі лікті до кінця свого життя. Так появилася перша гоночна машина Ford GT40. Та вона програла в 1964 році в головній автогонці «24 години Ле-Мана» для тієї самої Ferrari… 1965 року покращена Ford GT40 теж залишилася позаду самої Ferrari.

Тріумф спортивного авто Ford GT40 Mk II.

Та Генрі Форда II не здавався. У 1966 році на тих самих знаменитих автоперегонах першим дістався фінішу новенький Ford GT40 Mk II. І його виграш був настільки тріумфальним, що, фактично, залишив італійців не тільки з неочікувано «втертим носом», але й відчутним соромом за свою гоночну машину. Жоден з автомобілів Ferrari навіть не дійшов до кінця гонки, тоді як пілоти Ford на GT40 Mk II зайняли перше, друге і третє місця у різних категоріях автоперегонів.

Незважаючи на те, що онук Генрі Форда добився бажаного, автомобільна суперечка все-одно продовжилася. Обидвоє автомагнатів завжди шукали навіть найдрібніші причини, аби зачепити один одного за живе… Відтак, їхню сварку назвали найбільшою авто-драмою за все століття!

До слова, знаменитий Ford GT40 став найбільшим американським спорткаром, що досі залишається одним з найпопулярніших надбань серед колекціонерів унікальних автомобілів.

Замовити унікальний автомобіль у Львові можна за номером телефону: +380670075505

×
×